2000 TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLERDE KARGO BEDAVA
Menü
Giriş
Şifremi Unuttum
Sepetim
Stokta Miktarı 3
%25
200,00 TL
150,00 TL
Sepete Ekle
Hemen Al
Ürün Tanıtımı

"Modern marka anlayışının babasından teori ve pratik düzeyindeki son gelişmeler bu kitapta!"

- Philip Kotler

"Hiç kimse marka stratejisini David Aaker'den daha iyi bilemez. Aaker markalamanın tüm temel prensiplerini tek bir kitapta, adeta destansı bir şekilde toplamış. Pazarlama alanının hangi noktasında olursanız olun, güçlü bir marka yaratmak ve onu beslemek için ihtiyacınız olan pratik önerileri bu kitapta bulacaksınız."

- Ann Lewnes, Adobe Systems, Başkan Yardımcısı ve CMO

"Profesör Aaker iş dünyasına çok kıymetli bir hediye vermiş: Marka liderliği ve yönetimine dair oldukça sağlam ve özlü bir rehber."

- Joseph V. Tripodu, Coca-Cola, CMO

Bugüne kadar alanında 15 kitap ve yüzlerce makale yazmış olan dünyaca ünlü marka teorisyeni David Aaker'in elinizdeki son kitabı, yazarın uzun yıllara varan deneyim ve düşüncelerinin özü niteliğinde. Aaker'in çok ilgi gören Güçlü Markalar Yaratmak kitabından sonra Markalama da iş dünyasına önemli bir katkıda bulunuyor.

Özellikler

Basım Tarihi : 10 2018

Baskı Sayısı : 2

Sayfa Sayısı : 264

Ağırlık : 318 gram

En / Boy : 14.5 / 21.5

Cilt Tipi : Ciltsiz

Kağıt Tipi : 2. Hamur

Basım Yeri : Türkiye - İstanbul

Dil : Türkçe

Katkıda Bulunanlar

Editör : Zeynep Hale Akman

Benzer Ürünler
Reklam Teorileri 2 Kolektif The Kitap Stok Miktarı: 5
159,00 TL
106,53 TL
Sepete Ekle
Son İncelenenler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.