2000 TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLERDE KARGO BEDAVA
Menü
Giriş
Şifremi Unuttum
Sepetim

Sosyal Medyada Gençlerin Tüketici Davranışı

.
Stokta Miktarı 0
%25
190,00 TL
142,50 TL
Sepete Ekle
Hemen Al
Ürün Tanıtımı

Teknolojinin hayatımızın bir parçası olmasıyla birlikte sosyal medyanın önemi daha da artmaktadır. Günümüzde yapılan birçok araştırmalar neticesinde kişilerin, sosyal medyaya gün geçtikçe daha da fazla zaman harcadığı görülmektedir. Artık sosyal medya içerisinde yeni bir yaşam tarzı kurularak hayata devam edilmektedir. Aynı zamanda sosyal medyanın beraberinde getirdiği birçok yenilik vardır. Bu yenilikler, internet ağı üzerinden kişilerin bilgiye ve her türlü gereksinime daha hızlı ve rahat bir şekilde ulaşmasını sağlamaktadır.

Bu çalışma, pazarlama iletişimi, sosyal medya, sosyal paylaşım siteleri, tüketici davranışları ve satın karar alma sürecini kapsamaktadır. Birinci bölümde pazarlama iletişimi, sosyal medya ve sosyal paylaşım sitelerine yer verilmiştir. İkinci bölümde tüketici davranışları ve satın alma karar süreci başlıkları altında literatür taraması yapılmıştır. Üçüncü bölümde sosyal paylaşım sitelerinin lisans ve yüksek lisans öğrencilerinin satın alma sürecine etkisini ölçmek için bir araştırma yapılmıştır.

Araştırmada anket yöntemi kullanılmış, veriler SPSS programı ile analiz edilmiştir. Sonuç olarak, genç nesil tüketicilerin satın alma sürecinde sosyal paylaşım sitelerinin etkin bir şekilde kullanıldığı ortaya konulmuştur. Bu kitap, yazarın “Genç Nesil Tüketici Satın Alma Sürecinde Sosyal Paylaşım Sitelerinin Rolü: Üniversite Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma” başlıklı yüksek lisans tezinden üretilmiştir.

Özellikler

Basım Tarihi : 2 2021

Baskı Sayısı : 1

Sayfa Sayısı : 158

Ağırlık : 170 gram

En / Boy : 13.5 / 21

Cilt Tipi : Ciltsiz

Kağıt Tipi : 2. Hamur

Basım Yeri : Türkiye - İstanbul

Dil : Türkçe

Katkıda Bulunanlar
Son İncelenenler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.