2000 TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLERDE KARGO BEDAVA
Menü
Giriş
Şifremi Unuttum
Sepetim

Sosyal Medya Reklamcılığı ve Etik

.
Stokta Miktarı 0
%13
299,00 TL
260,13 TL
Sepete Ekle
Hemen Al
Ürün Tanıtımı

Geçmişten günümüze sürekli tartışılan bir konu olan etiğin, kullanımı ve yaygınlığı her geçen gün artarak devam eden sosyal medya içerisinde de kendini göstermesi göz ardı edilemeyen bir gerçektir. Sosyal medyanın ortaya çıkması ve gelişmesi ile birlikte geleneksel medyada var olan reklamcılığa dair etik konulara yenileri eklenmiştir. Bu yeni etik konularla birlikte mevcut olan konular, sosyal medya araçları içerisinde hem reklamverenler hem de bireysel kullanıcılar tarafından Facebook reklamlarında da görülmektedir.

Facebook’ta yayınlanan reklamlarda görülen etik konulara ilişkin Facebook kullanıcılarının tutumlarının nasıl olduğunun, bireysel etik ideolojilerine göre tutumları arasında bir farklılık olup olmadığının belirlenmesi ve bu sosyal ağda yer alan reklamlarda hangi etik konuların görüldüğünün ortaya konulması ve açıklanması bu çalışmanın ana amacını teşkil etmektedir. Reklam etiği ve sosyal medya konusunda literatürde birçok çalışma olmasına rağmen, Facebook’ta yayınlanan reklamlarda görülen etik konulara ilişkin kapsamlı bir çalışmaya ulaşılamamış olması da bu çalışmanın önemini göstermektedir.

Özellikler

Basım Tarihi : 12 2020

Baskı Sayısı : 1

Sayfa Sayısı : 213

Ağırlık : 220 gram

En / Boy : 16.5 / 24

Cilt Tipi : Ciltsiz

Kağıt Tipi : 2. Hamur

Basım Yeri : Türkiye - Konya

Dil : Türkçe

Katkıda Bulunanlar
Son İncelenenler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.