2000 TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLERDE KARGO BEDAVA
Menü
Giriş
Şifremi Unuttum
Sepetim

Reklam Yazarlığı

İletişim Yayınları Barkod : 9789750501623
*Stokta Var, Aynı Gün Kargo*
Stokta Miktarı 34
%50
197,00 TL
98,50 TL
Sepete Ekle
Hemen Al

Ürün Tanıtımı

Reklamı reklam yapan, her iletişim ortamında farklı ve özel stratejilerle aktarılmasını sağlayan, reklamın çekirdeğini oluşturan bir kavram reklam yazarlığı. Reklamcılığın tüm süreçlerini bilimsel açıdan ele alıp irdelemek, hedeflenen kitlelere daha etkin biçimde seslenilebilmesini ve reklam veren tarafından ödenen yüksek bedellerin yerinde kullanılmasına olanak sağlaması açısından daha da önem kazanıyor. Böyle bir perspektiften bakılarak Ege Üniversitesi İletişim Fakültesi Reklamcılık ve Tanıtım Anabilim Dalı Başkanı Doç. Dr. Müge Elden tarafından hazırlanan bu kitapta, genel kavramların yanı sıra, reklamın fonksiyon ve türleri, temel yaratıcı strateji ve ekoller ile reklam ortamları değişik bağlamlarda ele alınmış, temel ögelerle dikkat edilecek noktalar vurgulanmıştır. Bu yapıt söz konusu alanda eğitim alan öğrenciler, akademisyenler ve işin mutfağında çalışan reklam gönüllüleri için önemli bir kaynak oluşturmaktadır.

Özellikler

Basım Dili: Türkçe

Basım Yeri: Türkiye

Sayfa Sayısı: 293

En / Boy: 13,00 / 19,50 cm

Kağıt Cinsi: 2. Hamur

Basım Tarihi: 2011

Katkıda Bulunanlar

Kapak Tasarım : Utku LomluÜmit Kıvanç

Derleyen : Metin Pınar

Benzer Ürünler
Son İncelenenler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.