2000 TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLERDE KARGO BEDAVA
Menü
Giriş
Şifremi Unuttum
Sepetim

Performans Yönetimi Sistemi

Stokta Miktarı 0
%13
199,50 TL
173,57 TL
Sepete Ekle
Hemen Al
Isletmelerde insan kaynaginin stratejik öneminin uygulamacilar tarafindan sik sik dile getirilip, vurgulandigi ve akademisyenlerin de stratejik insan kaynaklari yönetimi konusunda çok sayida arastirma ve yayin yaptigi bir dönem içindeyiz. Son otuz yilini
oldukça hareketli geçiren insan kaynaklari yönetiminin çesitli fonksiyonlarinin da bu gelismeler dogrultusunda yeni yöntem, yaklasim, ve bilimsel verilerden yararlandigini görüyoruz. Kitabin ilk baskisinda performans degerlendirme, ikinci ve son baskisinda da performans yönetimi olarak ele aldigimiz insan kaynaklari fonksiyonunun, günümüzde isletmeler ve bu konuda çalisan akademisyenler için hala çok çekici ve ayni zamanda da çesitli güçlükler içeren bir konu oldugunu ifade etmek sanirim hatali olmayacaktir.
Kitabimizin ilk baskisi 1994 yilinda çiktiginda isletmelerimizde büyük bir heyecan ve ilgi ile kurulan ya da güncellenerek yeniden düzenlenen performans degerlendirme sistemleri, geçen süre zarfinda belirli degisimler geçirmistir. Bu nedenle 2007 yilindaki ikinci baskida 360 derece geri besleme, yetkinliklere dayali performans degerlendirme ve koçluk kavramlarina yer verilerek çalisma yasaminin o günlerdeki ihtiyaçlarina yanit verecek performans degerlendirme kavram ve yaklasimlari ele alinmistir.
Ikinci baskidan yaklasik bes yil sonra yenilenerek çikan üçüncü baskida ise, güncel gelismeler dogrultusunda kitabin bazi bölümleri kisaltilmis, ekip performansinin yönetimi gibi bazi yeni konular eklenmistir. Bu baskida ayrica özellikle bu alanda çalisan ögrenci ve uygulamacilara yardimci olmak amaci ile iki örnek olay, yetkinlikler listesi, yetkinlik tanimlari, testler ve tartisma sorulari ekler bölümüne dahil edilmistir.
Kitap bir önceki baskisinda belirtilen iki temel amacini bu baskida da korumaktadir: Birinci amaç performans yönetimi alaninda yapilacak olan akademik çalismalarla ilgili olup, özellikle arastirmacilarin güncel uygulamalar hakkinda bilgi sahibi olmalarini saglamaktir. Ikinci amaç ise uygulamacilara performans yönetimi sürecinin temel hedeflerini yeniden hatirlatarak olusturacaklari sistemlerde ya da iyilestirme çalismalarinda daha sorgulayici, objektif, bilimsel ve kurum kültürlerine uygun bir bakis açisi ile konuya yaklasmalarini önermektir.
(Önsöz’den)-
Benzer Ürünler
Reklam Teorileri 2 Kolektif The Kitap Stok Miktarı: 5
159,00 TL
106,53 TL
Sepete Ekle
Son İncelenenler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.