2000 TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLERDE KARGO BEDAVA
Menü
Giriş
Şifremi Unuttum
Sepetim

Perakende Yönetimi

Beta Yayınevi Barkod : 9786053775744
.
Stokta Miktarı 0
%13
137,00 TL
119,19 TL
Sepete Ekle
Hemen Al
Ürün Tanıtımı

Bu çalışmanın amacı tüketicilerin indirimli gıda marketlerinde müşteri olma niyetini etkileyen faktörleri belirlemektir. Buradan hareketle 600 tüketici ile anket yöntemi kullanılarak veri toplanmıştır. Araştırma modeli kapsamında geliştirilen hipotezler yapısal eşitlik modeli kullanılarak test edilmiştir.

Sonuç olarak tüketicilerin indirimli gıda marketlerinde müşteri olma niyeti üzerinde fiyat bilinci, indirim eğilimi, tutum ve müşteri memnuniyetinin etkili olduğu bulunmuştur. Bunlara ek olarak müşteri memnuniyetinin tutumu da önemli ölçüde etkilediği tespit edilmiştir.

Özellikler

Basım Tarihi : 10 2011

Baskı Sayısı : 1

Sayfa Sayısı : 287

Ağırlık : 432 gram

En / Boy : 16 / 23.5

Cilt Tipi : Ciltsiz

Kağıt Tipi : 1. Hamur

Basım Yeri : Türkiye - İstanbul

Dil : Türkçe

Katkıda Bulunanlar
Benzer Ürünler
Son İncelenenler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.