2000 TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLERDE KARGO BEDAVA
Menü
Giriş
Şifremi Unuttum
Sepetim

Marka Menuniyetinin Marka Sadakatine ve Güvenine Etkisi

Hiperlink Yayınları Barkod : 9786052818978
.
Stokta Miktarı 0
%25
230,00 TL
172,50 TL
Sepete Ekle
Hemen Al
Ürün Tanıtımı

Son yıllarda pazarlamada marka anlayışının geliştirilmesi marka sadakati faaliyetlerini ortaya çıkarmıştır. Şirketler mevcut giderlerini ve yeni müşteri elde etme maliyetlerini azalmak için sadakati ön plana çıkarmışlardır. Müşteriler artık işletmelerden bir mal ya da hizmeti satın alırken şirketin itibarı, şirketin piyasadaki verdiği güvene, müşteri memnuniyetine, markaya olan güvenine ve markadan duyduğu memnuniyete göre satın almaktadır. Müşterilerin beklentilerine cevap verecek mal ve hizmet sunabilmek ve bu doğrultuda sadık müşteriler yaratabilmek önemli bir pazarlama stratejisidir. Stratejiyi doğru kullanan işletmeler müşterilerin sadakatini sağlayarak satış ve karlarını arttırmakta ve mevcut müşterilerinde giderlerini azaltmaktadır. Bu durumda sadece satış yapmak şirketler için yeterli olmamaktadır. Marka sadakati oluşması için gereken aşamaları doğru kullanan, tüketicinin mal ve hizmetlere karşı tutumlarını ve davranışlarını dikkate alan şirketler bulundukları sektörlerde kalıcılıkları uzun ve karlılıkları yüksek olmaktadır.


Dr. Öğr. Üyesi Sema Mercanoğlu Erin, Doç. Dr. Yakup Durmaz

Özellikler

Basım Tarihi : 6 2020

Baskı Sayısı : 1

Sayfa Sayısı : 193

Ağırlık : 193 gram

En / Boy : 13.5 / 21

Cilt Tipi : Ciltsiz

Kağıt Tipi : 2. Hamur

Basım Yeri : Türkiye - İstanbul

Dil : Türkçe

Katkıda Bulunanlar
Benzer Ürünler
Reklam Teorileri 2 Kolektif The Kitap Stok Miktarı: 6
159,00 TL
106,53 TL
Sepete Ekle
Son İncelenenler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.