2500 TL Üzeri Kitap Alışverişlerinizde Kargo Bedava. Stoktaki Ürünler Aynı Gün Kargoya Verilir
Menü
Giriş
Şifremi Unuttum
Sepetim

İşletmelerde Uygulanan Pazarlama Stratejilerinin Rekabet Gücüne Etkisi

.
Stokta Miktarı 0
%13
416,40 TL
362,27 TL
Sepete Ekle
Hemen Al
Ürün Tanıtımı

Yaşadığımız dünyayı pazarlama açısından ele aldığımızda küresel köy değerlendirmesi yapılmaktadır. Bu küresel köy işletmeler açısından yeni pazarlara erişmek, mevcut pazarları korumak ve pazar paylarını arttırmak, rekabet üstünlüğü sağlamak ve sürdürülebilir kılmak, pazarlama strateji ve politikaları oluşturmak, yeni ürünler geliştirebilmek, farklı fiyatlandırma, tutundurma ve dağıtım stratejileri geliştirebilmek ve tüm bu stratejilerdeki rekabet gücümüzü sürdürebilir kılmak adına pazarlama araştırmalarının yeni ve canlı veri sağlama yeteneğinden yararlanabilmek en temel olgulardır. Bu temel olgular işletmenin mevcut rekabetçi kulvarında tıpkı radar vizyonu gibi tüm çevreye karşı sistemli bir duyarlılığa sahip olmasını sağlamaktadır.

Özellikler

Basım Tarihi : 11 2019

Baskı Sayısı : 1

Sayfa Sayısı : 212

Ağırlık : 212 gram

En / Boy : 16.5 / 24

Cilt Tipi : Ciltsiz

Kağıt Tipi : 2. Hamur

Dil : Türkçe

Katkıda Bulunanlar
Benzer Ürünler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.