2000 TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLERDE KARGO BEDAVA
Menü
Giriş
Şifremi Unuttum
Sepetim

İkna Edici İletişim, Korku Çekiciliği, Tartışmalı Reklam Kavramı ve Kamu Spotları

.
Stokta Miktarı 0
%13
249,00 TL
216,63 TL
Sepete Ekle
Hemen Al
Ürün Tanıtımı

Son yıllarda sayıları giderek artan kamu spotları, özellikle kamu sağlığını korumak adına sıkça yayınlanmaktadır. Bu tür kamu spotlarında, hedef kitlenin dikkatini çekmek ve ikna etmek için korku bileşenleri ve tartışmalı reklam türüne ait özellikler kullanılmaktadır.

İkna edici iletişimin ana amaçlarından biri, tutumu değiştirmek ve bunun sonucunda, istenen bir davranış değişikliği oluşturmaktır. Çok kolay olmayan bu değişim için iletişimciler, hazırladıkları mesajlarda, insan için tarih boyunca bir motivasyon kaynağı olan korku öğesini, bir çekicilik türü olarak kullanmaktadır.

Bu kitapta, korku çekiciliğinin ve tartışmalı reklam özelliklerinin kamu spotlarında kullanımı incelenmiş ve bu alandaki araştırmalara katkıda bulunmak amaçlanmıştır.

Özellikler

Basım Tarihi : 12 2020

Baskı Sayısı : 1

Sayfa Sayısı : 141

Ağırlık : 150 gram

En / Boy : 13.5 / 21

Cilt Tipi : Ciltsiz

Kağıt Tipi : 2. Hamur

Basım Yeri : Türkiye - Konya

Dil : Türkçe

Katkıda Bulunanlar
Benzer Ürünler
Son İncelenenler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.