2000 TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLERDE KARGO BEDAVA
Menü
Giriş
Şifremi Unuttum
Sepetim

İkinci Medya Çağında İnternet

.
Stokta Miktarı 0
%40
115,00 TL
69,00 TL
Sepete Ekle
Hemen Al
Ürün Tanıtımı

XXI. yüzyılın başlangıcında, küresel etkileşim teknolojilerinin ortaya çıkışı, iletişim araçlarının doğasında çok büyük dönüşümleri beraberinde getirmiştir. Bu dönüşümler gazete, radyo, televizyon gibi yayıncılığa dönük biçimlerin egemenliğinin son bulmasını, bunun yerine internet gibi interaktif medyanın yükselişini ortaya çıkarmıştır. Televizyonun, telekomünikasyon sistemlerinin, bilgisayarların, enformasyon hizmetlerinin interaktif olarak bir araya gelmesi ile ortaya çıkan internet, Batı’da, özellikle 1990’ların ortasından itibaren popülerlik kazanmıştır. Ülkemizde 2000’li yıllardan itibaren yaygınlaşan internetin kamu sektöründeki ve özel sektördeki uygulamaları insanlar arasındaki toplumsal etkileşimin yeni biçimlerini ortaya çıkarmış, yeni iletişim teknolojileri hemen herkes için kaçınılmaz bir gereksinim haline gelmiştir. Öyle ki, bu yeni iletişim araçlarının öncekilerin yerini aldığı öne sürülmektedir. Yeni iletişim teknolojilerinden interneti tüm yönleriyle ele alan bu kitapta, değişik üniversitelerden bir araya gelen pek çok akademisyen reklamcılığın, pazarlamanın, televizyonun, oyun kavramının, marka kavramının nasıl değiştiğini irdelemektedir.

Özellikler

Basım Tarihi : 4 2010

Baskı Sayısı : 1

Sayfa Sayısı : 277

Ağırlık : 268 gram

En / Boy : 13.5 / 21

Cilt Tipi : Ciltsiz

Kağıt Tipi : 2. Hamur

Dil : Türkçe

Katkıda Bulunanlar

Editör : Rana Gürtuna

Benzer Ürünler
Son İncelenenler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.