2000 TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLERDE KARGO BEDAVA
Menü
Giriş
Şifremi Unuttum
Sepetim

Endüstriyel Pazarlama Rekabetsel Yaklaşım

.
Stokta Miktarı 1
%13
299,50 TL
260,57 TL
Sepete Ekle
Hemen Al
Ürün Tanıtımı

Pazarlama sistemindeki en önemli olgulardan biri de endüstriyel pazarlama olgusudur. Nihai tüketiciler dışında kalan alıcıları ve kişisel veya ailevi ihtiyaçlar dışında kalan gereksinimleri karşılamak amacıyla gerçekleştirilen satın almaları kapsayan endüstriyel pazarlama; bu pazarlardaki alıcı–satıcı ilişkisi yapısının, endüstriyel talebin özelliklerinin ve endüstriyel ürün ve hizmetler ile satın alma birimlerinin ve süreçlerinin tüketim pazarlarından farklı olmasından dolayı kendine özgü prensiplere sahiptir.

Bu çalışmada, endüstriyel pazarlama konusunu tüm detaylarıyla ele almakta ve rekabetsel yaklaşımlarla endüstriyel pazarlama ilkelerini harmanlamaktadır. Endüstriyel pazarlama karması unsurlarının yanı sıra; stratejik pazarlama yönetimine ilişkin kavramlar ve rekabet konuları endüstriyel pazarlar açısından ele alınmış ve örneklerle zenginleştirilerek keyifle okunabilir hale getirilmiştir.

Çalışmada sadece endüstriyel pazarlamaya ilişkin temel kavramları incelemekle kalmayıp, “Endüstriyel Pazarlamada İlişki Yönetimi”, “Endüstriyel Pazarlamada Rekabet Analizi ve Rekabet Avantajı Oluşturma” gibi ilişkisel ve rekabetsel bir yaklaşımla, hem pazarlama akademisyenlerine hem de pazarlama uygulayıcılarına bir yol haritası oluşturmaktadır.

Özellikler

Basım Tarihi : 3 2012

Baskı Sayısı : 2

Sayfa Sayısı : 512

Ağırlık : 722 gram

En / Boy : 15.5 / 23

Cilt Tipi : Ciltsiz

Kağıt Tipi : 1. Hamur

Dil : Türkçe

Katkıda Bulunanlar
Benzer Ürünler
Reklam Teorileri 2 Kolektif The Kitap Stok Miktarı: 5
159,00 TL
106,53 TL
Sepete Ekle
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.