2000 TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLERDE KARGO BEDAVA
Menü
Giriş
Şifremi Unuttum
Sepetim

Dijital Çağda İletişim Çalışmaları Ve Medya Araştırmaları

.
Stokta Miktarı 0
%13
289,00 TL
251,43 TL
Sepete Ekle
Hemen Al
Ürün Tanıtımı

İçinde bulunduğumuz dijital medya çağı yaşamı köklü bir şekilde değişikliğe uğratmaktadır. Etkileşimli, çok yönlü iletişim içeren ve bir tür bilgi işlem kaynağı olarak ifade edilen dijital medya günümüz dünyasının merkezi durumuna gelmiştir. Schulz’a göre, dijital medya; “medyanın geleneksel olandan etkileşimli olana doğru evrimleşmesidir”. Bu teknolojik gelişmeler tarafından etrafı sarılan bireyin yaşamı da, ona sunulan iletişim araçlarıyla ve kendinin bizzat katıldığı iletişim şebekeleriyle biçimlenmektedir.

İnternet, sosyal ağlar, bilgisayar oyunları ve çoklu ortamlara sahip diğer etkileşimli yapılarla kullanıcı sürecin ortak üreticisi haline gelmekte ve medya üreticileri ile tüketiciler arasındaki sınırlar bulanıklaşarak bir yakınsama kültürü oluşmaktadır. Geleneksel ve dijital platformlar arasındaki ayrım kullanılan aracın yapısı ve işleviyle ilişkilidir. Dijital platformların başlıca özellikleri arasında çoklu ortam, etkileşim, toplu katılım ve kullanıcı tarafından oluşturulan içerik yer alır. Şüphesiz ki bilgi ve iletişim teknolojilerinin artmasıyla yaşamımıza kattığı değişiklikleri anlamak ve anlamlandırmak önemlidir. Bu nedenle dijital dünyada yaşanan değişim ve dönüşümlerin toplam 11 özgün çalışmayla analiz edildiği bu kitapta dijital aktivizim, dijital çağın neden olduğu hastalıklar, dijital oyunların etkisi, dijital çağda moda ve yüksek öğretimde dijitalin kullanımı… vb. gibi farklı konular kapsamlı bir bakış açısıyla ele alınmıştır.

Özellikler

Basım Tarihi : 11 2020

Baskı Sayısı : 1

Sayfa Sayısı : 262

Ağırlık : 270 gram

En / Boy : 16.5 / 24

Cilt Tipi : Ciltsiz

Kağıt Tipi : 2. Hamur

Basım Yeri : Türkiye - Konya

Dil : Türkçe

Katkıda Bulunanlar
Benzer Ürünler
Son İncelenenler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.