%24
Baskısı Yok
  • ISBN Kodu : 9789753226103




18,52
14,08
Baskısı Yok Stok Alarmı
Planlanan Teslimat
:
25.11.2020
Kampanya
  • Kitap Tanıtımı
  • Ödeme Seçenekleri
  • Yorumlar (0)
  • Tavsiye Et
  • Resimler
  • Öneri Kutusu
  • Ürün Tanıtımı

    Giderek küreselleşen ve rekabetin her alanda çok yoğun olduğu dünyamızda müşteri memnuniyetini sağlamanın, ki artık bu yeterli değil, sadık müşteriler yaratmanın önemi herkesçe bilinmektedir. Her çeşit üründen çok sayıda markanın olduğu, bunların fiyat ve işlevlerinin birbirine çok yakın olduğu günümüzde müşteriye hizmet, davranış, yaklaşım önem kazanmıştır.Bilgi çağının ortamı, şirketleri maddi olmayan değerlerini keşfetmek ve harekete geçirmek durumunda bırakmıştır. Maddi olmayan değerler derken; mevcut müşterilerin sadakatini korumak, yeni müşteri kitleleri bulmayı sağlayacak ilişkiler geliştirmek, hedef müşteri tarafından talep edilen yeni ürünleri geliştirmek, yüksek kaliteli ürün ve hizmetleri düşük maliyetlerle ve kısa teslim süreleriyle üretmek gibi değerler kastedilmektedir. Bunları başarabilmek için bir şirket süreçlerini doğru şekilde belirlemiş, profesyonelce yönetiyor ve sürekli iyileştirme yapıyor olmalıdır.

    Özellikler

    Basım Tarihi : 12 2010

    Baskı Sayısı : 1

    Sayfa Sayısı : 151

    Ağırlık : 165 gram

    En / Boy : 14 / 21.5

    Cilt Tipi : Ciltsiz

    Kağıt Tipi : 1. Hamur

    Basım Yeri : Türkiye - İstanbul

    Dil : Türkçe

    Katkıda Bulunanlar
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.