2000 TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLERDE KARGO BEDAVA
Menü
Giriş
Şifremi Unuttum
Sepetim

Sosyal Medyanın Gayrimenkul Pazarlamasına Etkisi

Luna Yayınları Barkod : 9786257700764
*Stokta Var, Aynı Gün Kargo*
Stokta Miktarı 1
%50
75,40 TL
37,70 TL
Sepete Ekle
Hemen Al
Ürün Tanıtımı

Bilgi ve iletişim alanındaki süratli gelişimle beraber internet teknolojisi de gelişim ve değişim içine girmiştir.

Bu paralelde internet kullanıcılarının sayıları da devamlı artış göstermektedir.

Şirketler de geleneksel pazarlama etkinliklerine ilaveten, bugün genel anlamda internette pazarlama uygulamalarından yararlanmaktadırlar.

Özelde ise gerek maliyet gerekse tüketiciye erişim unsurları bakımından sosyal medya pazarlaması dikkat çekmektedir.

Gayrimenkul sektörü, büyümesine ara vermeyen dinamik bir sektördür.

Bu bağlamda; sosyal medya pazarlama uygulamalarının günümüzde gayrimenkul sektöründe de geçerli olmaya başladığı görülmektedir.

Özellikler

Basım Tarihi : 4 2021

Baskı Sayısı : 1

Sayfa Sayısı : 112

Ağırlık : 130 gram

En / Boy : 13.5 / 19.5

Cilt Tipi : Ciltsiz

Kağıt Tipi : 2. Hamur

Basım Yeri : Türkiye - İstanbul

Dil : Türkçe

Katkıda Bulunanlar
Son İncelenenler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.