%23

İşletmelerde İç Müşteri Memnuniyeti Ölçülmesi ve Yönetimi

 Yazar : Muhsin Halis Yayınevi : Roma Yayınları Bu kategorideki tüm ürünler
ISBN Kodu : 9789756349120
"4" İş günü içinde kargoda
15,00
11,55
Planlanan Teslimat
:
22.06.2021
Kampanya
  • Ürün Özellikleri
  • Ödeme Seçenekleri
  • Yorumlar (0)
  • Tavsiye Et
  • Resimler
  • Öneri Kutusu
  • Ürün Tanıtımı

    İşin nasıl daha iyi yapılacağını açıkça tanımlayan, bu konuda gerekli bilgi ve desteği sağlamakta gecikmeyen, işgörenlerin çalışma alanlarını etkileyecek bir karar vermeden önce onlara fikirlerini soran yöneticilerin varlığının en büyük bir tatmin kaynağıdır.
    Aslında burada çalışanlara sunulan iyi çalışma olanaklarından öte, onların dar sınırlarla çevrili küçük dünyalarından rutin ve sıradan ilişkilerin yabancılaştırdığı metafizik yönlerini aydınlatan bir ışıktır.
    Modern bütün insanların karşı karşıya bulunduğu sınırlı teknolojilerle çevrili monoton hayat şartları bireylerin mutluluğunu resimlendirmek için yeterli altyapıyı verememektedir.
    Teknolojinin mahiyetinden koparmaya çalıştığı insan aslından hala kendi fıtratıyla bir bilmecedir. Günlük ilişkilerde izlenebilen sadece aysbergin görünen kısmıdır. Oysa su içinde kalan gizli yön hep keşfedilmeyi bekleyen büyük potansiyel bir güçtür.

    Özellikler

    Sayfa Sayısı : 213

    Ağırlık : 213 gram

    En / Boy : 13.5 / 20

    Cilt Tipi : Ciltsiz

    Kağıt Tipi : 2. Hamur

    Dil : Türkçe

    Katkıda Bulunanlar
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.