%30

İslam Bilgi Anlayışı ve Çoğulcu Bir Toplumun Eğitim Sistemine Yansıması

 Yazar : Wan Mohd Nor Wan Daud Yayınevi : Ankara Okulu Yayınları Bu kategorideki tüm ürünler
ISBN Kodu : 9789758190584
"4" İş günü içinde kargoda
26,00
18,20
Kampanya
  • Kitap Tanıtımı
  • Ödeme Seçenekleri
  • Yorumlar (0)
  • Tavsiye Et
  • Resimler
  • Öneri Kutusu
  • Ürün Tanıtımı

    Bilgi anlayışı, özetle; esas olarak beş temel düşünceye dayanan ve bu beş düşüncenin hakim olduğu İslami dünya görüşünün önemli bir yönüdür. Bu beş temel düşünce ise şunlardır: tek, yaşayan, her şeye gücü yeten, her şeyi bilen, merhametli ancak adil Tanrı düşüncesi; Tanrı’nın kulu ve yeryüzündeki halifesi ve özgürlükle ve sonuç olarak da sorumlulukla donatılan varlık olarak insanın kaderi anlayışı; varoluş sebebi (raison d’etri) insanın ifade edilen kaderinin en iyi şekilde gerçekleşmesinde yol gösterici anlamında peygamberlik düşüncesi: Tanrı’nın bir ayeti olan ve anlamlı bir varoluşu aramada insana faydalı olması kastedilen hayatın çok yönlü gerçekliği ve çeşitliliği düşüncesi ve mükafata ve cezaya yol açan eskatolojik yargılama düşüncesi.

    Özellikler

    Orijinal Başlık : The Concept Of Knovledge İn İslam: İmplicetions For Education İn a Develping Country Mansell London

    Basım Tarihi : 12 2001

    Baskı Sayısı : 1

    Sayfa Sayısı : 175

    Ağırlık : 160 gram

    En / Boy : 13.5 / 21

    Cilt Tipi : Ciltsiz

    Kağıt Tipi : 2. Hamur

    Basım Yeri : Türkiye - İstanbul

    Dil : Türkçe

    Katkıda Bulunanlar

    Çevirmen : Fuat Aydın

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.