2000 TL VE ÜZERİ ALIŞVERİŞLERDE KARGO BEDAVA
Menü
Giriş
Şifremi Unuttum
Sepetim
Stokta Miktarı 0
%20
185,00 TL
148,00 TL
Sepete Ekle
Hemen Al
Saglik hizmetlerine iliskin tatminin saglanmasi ve algilanan kalitenin yükseltilmesinde saglik hizmeti sunanlarla hastalar arasindaki iletisimin büyük önemi vardir. En üst düzey teknolojinin kullandildigi ve en iyi ortamin yaratildigi saglik kuruluslarinda  bile hastayi tatmin etmekten uzak iletisim yaklasimi hastanin hizmeti olumsuz degerlendirmesine neden olmaktadir. Hastalarin tedavi protokolüne uyumlari öncelikle saglik hakkindaki bilgiyi adlandirmalari ile olanaklidir.
Eksik anlasilan ya da anlamlandirilamayan bilgi ile hastanin tedavi kurallarina uymasini beklemek geçerlilikten uzaktir. Hasta ile hizmet sunanin birbirini anlamasi ve hastanin saglik sonucusuna güvenmesi basarili saglik sonuçlarina erisimi saglamaktadir. Hastanin bilgiyi anlamasi ve hizmeti sunana güvenmesi iletisim stratejilerinin bilinmesi ve etkili kullanilmasi ile olanaklidir.  Saglik sunucunun iletisim becerisinin yetersiz olduguna iliskin algi, hastanin farkli sekillerde tepki vermesine neden olmaktadir. Bu tepki saglik kurumunu ve hizmet sunucusunu degistirmek seklinde olabilecegi gibi hukuki sonuçlarin da ortaya çikmasina neden olabilmektedir. Özünde insani sevmeyi ve ona salt insan oldugu için deger vermeyi gerektiren emek yogun yapidaki saglik hizmeti sunumunda, sunucularin iletisim becerilerini gelistirmeleri ve farkinda olarak iletisim kurmalari gerekliliktir.
Tüm dünya oldugu gibi Ülkemizde de yapilan son düzenlemeler ve bilgiye erisim olanaklarindaki artis hastanin görüsmedeki rolünü degistirmistir. Bugünün hastalari geçmiste oldugu gibi edilgen ve her söyleneni uygulayan kisiler olmaktan uzaklasmislardir. Günümüz hastalari arastirmaci aldigi bilgiyi farkli maceralardan kontrol edebilen kisilerdir. Saglik kurumlari arasinda artan rekabet ve kamu hastanelerinde uygulanan performans degerlendirme sistemleri hastayi merkeze koymayi ve onun beklentilerine karsilik vermeyi zorunlu hale getirmistir. 
Özel ya da kamu sektörü saglik kuruluslarinda görev alan saglik sunuculari mesleki tatmin hasta sadakati ve daha fazla kazanç elde etmek gibi motivasyonlarla iletisimi ve iletisiminin etkin kullanimi ögrenmek zorundadir. Bu kitapta da saglik hizmeti sunucularinin iletisim becerilerini gelistirmeye yönelik içeriklere yer verilmektedir. Teorik bilgilerin yani sira uygulamaya ve iletisim unsurlarinin kullanimina iliskin pratik bilgilere yer verilen kitapta iletisim sözel ve söz disi unsurlar baglaminda okuyuculara aktarilmaktadir.
Benzer Ürünler
Son İncelenenler
T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.