%25

Dijital Teknoloji Çağında Reklam Fotoğrafçılığı

 Yazar : Osman Ürper Yayınevi : Say Yayınları Bu kategorideki tüm ürünler
ISBN Kodu : 9786050200966
"4" İş günü içinde kargoda
25,00
18,75
Planlanan Teslimat
:
11.05.2021
Kampanya
  • Ürün Özellikleri
  • Ödeme Seçenekleri
  • Yorumlar (0)
  • Tavsiye Et
  • Resimler
  • Öneri Kutusu
  • Ürün Tanıtımı

    Bazı düşünürlerin "fotoğraf sonrası" bazılarınınsa "devrim" olarak adlandırdığı dijital fotoğraf, hem teknik hem de kavramsal açıdan geleneksel (analog) fotoğraftan giderek uzaklaşmakta ve yeni bir anlatım türü olarak karşımıza çıkmaktadır.Dijital teknolojideki gelişmeler birçok alanda olduğu gibi reklam fotoğrafçılığı alanında da mesleki pratiklerin ve sektörel uygulamaların değişime uğramasını sağlamıştır. Dijital teknolojinin reklam fotoğraflarının biçim ve içerik oluşumuna sağladığı katkı kadar, mesleki pratikler, üretim biçimleri sosyal ve ekonomik etkilerini saptamak, dijital teknoloji ile birlikte ortaya çıkan "yeni" kavramları açıklamak, günlük hayatta sıkça karşılaştığımız (neredeyse gözümüzü kaçıramadığımız) reklam fotoğraflarının nasıl bir yapı içerisinde ortaya çıkarıldığını ve sunulduğunu anlamak için önem kazanmaktadır. Türkiye’deki reklam fotoğrafçılığı alanında az sayıdaki akademik çalışmaya ek olarak bu kitap, reklam fotoğrafçılığı mesleğini ve üretilen işleri daha yakından tanımayı sağlamayacak bir literatür oluşumuna katkı sağlamakla birlikte, dijital fotoğraf teknolojisindeki devrim olarak kabul edilen gelişmelerin etkilerinin tespit edilmesini hedeflemektedir.

    Özellikler

    Baskı Sayısı : 1

    Sayfa Sayısı : 212

    Ağırlık : 464 gram

    En / Boy : 16 / 20

    Cilt Tipi : Ciltsiz

    Kağıt Tipi : Kuşe

    Basım Yeri : Türkiye - İstanbul

    Dil : Türkçe

    Katkıda Bulunanlar

    Editör : Derya Önder

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.